Друк

Яка вартість рейтингу?

17.01.2013
Сьогодні в Україні сформувалася певна ринкова ціна рейтингової послуги. На неї вплинули як потреба в самому продукті і попит з боку клієнтів, так і конкуренція між рейтинговими агентствами. Більш того можна говорити, що ціна дійсно формується із собівартості, прибутку власника і вартості рейтингового агентства. Поки ціна невисока, що очевидно, є реальним відображенням важливості даної послуги. Невеликі в ній і складові прибутку і цінності бренду. Однак на ринковий характер послуги вказує той факт, що нові учасники ринку змушені терпіти збитки, аби сформувати будь-який клієнтський портфель і тим самим заробити репутацію. Чи вдасться їм уникнути ризику банкрутства і статусу "дешеве рейтингове агентство", визначить час.

Читайте статтю директора IBI-Rating Григорія Перерви повністю в журналі "Незалежний аудитор" №11.

Яка вартість рейтингу?

За додатковою інформацією звертайтесь:
Прес-служба IBI-Rating
(044) 362-90-84
press(at)ibi.com.ua