Друк

Формування рейтингової історії: для чого це потрібно вітчизняному бізнесу

01.11.2012
Поняття "кредитний рейтинг", "рейтингова історія", "рейтингова оцінка" вже давно і часто застосовуються на фінансових ринках світу. Рейтинги широко використовуються для порівняння між собою компаній різних секторів економіки, прийняття інвестиційних рішень. Врешті-решт, навіть держава застосовує кредитні рейтинги в регуляторних цілях.

Але, незважаючи на це, багато вітчизняних підприємців, які чули про кредитні рейтинги, не бачать сенсу в їхньому використанні. В даній статті ми спробуємо висловити свій погляд на доцільність/недоцільність отримання і подальшого підтримання кредитного рейтингу та наведемо ряд прикладів успішного застосування рейтингової історії.

Читайте статтю Григорія Перерви, директора IBI-Rating, повністю на сторінках журналу "Незалежний аудитор" №9.

Формування рейтингової історії: для чого це потрібно вітчизняному бізнесу

За додатковою інформацією звертайтесь:
Прес-служба IBI-Rating
(044) 362-90-84
press(at)ibi.com.ua