Друк

У 2013 році Донецька залізниця різними видами ремонту оздоровила понад 315 км колії

10.01.2014
Однією з основних умов безпечних перевезень пасажирів та вантажів залізничним транспортом є справний стан колії, стрілочних переводів, переїздів та інших пристроїв колійного господарства. Донецька залізниця протягом 2013 року різними видами ремонту оздоровила 315,5 км колії, у тому числі модернізація — 46,4 км, капітальний ремонт — 85,8 км, середній — 183,3 км. Також замінено 23 комплекти стрілочних переводів на залізобетонних брусах та 92 комплекти відремонтовано середнім ремонтом.

Виконана Програма ремонту під’їзних, станційних колій і стрілочних переводів — 52,8 км капітального ремонту колії та ремонт 70 комплектів стрілочних переводів.

Основними напрямками з модернізації колії в минулому році були: Демурине – Межова, Красний Лиман – Ямпіль, Кипуча – Комунарськ, Микитівка – Горлівка. Дільниці робіт з капітального ремонту: Сіль – Зовна, Первомайськ – Стаханов, Сімейкине–Лутугине; станційні колії на ділянках ст. Ясинувата, ст. Дебальцеве.

У минулому році було проведено капітальний ремонт 10 переїздів Донецької залізниці. Під час ремонту на переїздах замінено шпали та рейки, настил, дорожні знаки тощо. Особлива увага приділялась працездатності звукових і світлових сигналів, а також роботі шлагбаумів. Також було виконано комплекс робіт з приведення території навколо переїздів в естетичний вид з встановленням нових заборів та стовпчиків огородження, заміною бордюрів на підходах автодороги до переїзду, виконано роботи з забезпечення видимості поїзду з транспортних засобів,  укладено настили та пішохідні доріжки зі збірного залізобетону.

У 2014 році залізничники Донецької планують модернізувати 60 км колії та капітально відремонтувати 59 км колії. Середнього ремонту зазнають 90 км колії. Також буде замінено 48 комплектів стрілочних переводів, в тому числі 20 комплектів на нових залізобетонних брусах, та 80 комплектів піддадуть середньому ремонту. Основні напрямки робіт з модернізації колії: Чаплине – Просяна, Просяна – Демурине, Гродівка – Желанна, з капітального ремонту колії: Мануїлівка – Кипуча, Микитівка, Луганськ Північний – Кіндрашівська.

Також на 2014 рік заплановано капітальний ремонт 10 переїздів.

Довідково:
Оздоровлення залізничної колії дозволить не тільки покращити естетичний вигляд колії, але й підвищити швидкість руху на відремонтованих дільницях до максимально можливої при існуючому технічному оснащенні. До того ж це дозволить підвищити безпеку руху, плавність ходу поїздів, а також сприяє підвищенню інтенсивності пропуску потягів.

Сучасна технологія передбачає заміну верхньої будови колії (рейок і шпал), глибоке очищення баласту щебенеочисними машинами та ремонт водовідвідних споруд. Оздоровлення залізничної колії збільшує надійність усіх технічних пристроїв, включаючи системи автоматики, телемеханіки та зв’язку.