Друк

Як працюють кредитно-рейтингові агентства: підвищення фінграмотності в Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова

20.05.2015
В рамках програми з підвищення фінансової грамотності Ігор Дикий, начальник відділу рейтингів корпоративної сфери IBI-Rating, розповів студентам Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова про те, що таке кредитний рейтинг і як рейтингові агентства оцінюють кредитоспроможність своїх клієнтів. Захід проходив у форматі workshop за підтримки Асоціації нової економічної освіти та за сприяння кафедри економічної теорії університету.

Студенти дізналися про принципи роботи не лише вітчизняних, а й міжнародних рейтингових агентств, про те, як і яку інформацію аналізують агентства, на що і чому звертають увагу. Крім того, початківці аналітики на практиці спробували проаналізувати поточний стан і перспективи розвитку ринку, оцінити становище на ринку і кредитоспроможність підприємства.


Довідка:

Рейтингове агентство IBI-Rating одним зі своїх стратегічних завдань вважає сприяння підвищенню фінансової грамотності серед громадян України різного віку та різного соціального статусу завдяки професійним знанням і досвіду фахівців агентства. Представниками агентства проводилися освітні заходи в рамках Всеукраїнського тижня фінансової грамотності в Україні в партнерстві з НБУ і в рамках проекту Global Money Week у партнерстві з Асоціацією нової економічної освіти.

За додатковою інформацією звертайтесь:
Прес-служба IBI-Rating
(044) 362-90-84
press(at)ibi.com.ua