Друк

У 2013 році Донецька залізниця навантажила на 3,5 млн тонн вантажів менше, ніж у 2012 році

08.01.2014
Підсумовуючи вантажну роботу Донецької залізниці у 2013 році, можна відзначити, що результати, в цілому, є відображенням загального стану економіки і відповідають рівню промислового виробництва в регіоні.

За 2013 рік державним підприємством «Донецька залізниця» навантажено 139 млн 44,7 тис. тонн вантажів, що складає 36,8 % від загальних обсягів Укрзалізниці. При цьому середньодобове навантаження склало 380 946 тонн (середньодобове навантаження 2012 року - 389 554 тонн). Результати річного навантаження складають 97,6 % до плану та 97,8 % до показників 2012 року.

У порівнянні з показниками 2012 року відбулося збільшення навантаження за такими номенклатурами вантажів: чорні метали — на 14,9 %, промислова сировина — на 27,7 % Навантаження вугілля збереглося на рівні показників минулого року, а зниження навантаження відзначено по коксу - на 7,1 %, флюсам - на 5,2 %, будівельним вантажам - 21,8 %.

У абсолютних цифрах річне навантаження Донецької залізниці зменшено на 3,5 млн тонн до показників 2012 року. У результаті спаду обсягів перевезень Донецька залізниця недоотримала дохідних надходжень у розмірі близько 600 мільйонів гривень.

Вивантажено за 2013 рік понад 206 тисяч вагонів, що становить 36,6% від загальних обсягів Укрзалізниці. Середньодобовий показник складає 5654 одиниці. Це 98,7% до плану та 101,7% до такого ж періоду минулого року.

Середня вага вантажного поїзда брутто склала 3330 тонн. Це 100,6% до плану та 100,5% до такого ж періоду минулого року.

Середня технічна швидкість - 39,0 км / год. Це 100,3% до плану та 101,0% до такого ж періоду минулого року.

Оборот вантажного місцевого вагона - 2,33 доби. Це 102,1% до плану та 80,3% до такого ж періоду минулого року.

Державний перевізник виконав усі зобов’язання перед своїми клієнтами і своєчасно забезпечував поставку рухомого складу вантажовідправникам відповідно до прийнятих заявок.

Донецька залізниця готова до збільшення обсягів перевезень, для цього існує необхідна кількість рухомого складу. Також фахівці залізниці постійно співпрацюють з промисловими підприємствами Донбасу з метою залучення додаткових обсягів перевезень вантажів.