Друк

Контакт-центру Forward Вank в Черкасах виповнився один рік

26.12.2014
19 грудня 2014 р. Контакт-Центру Forward Вank у м. Черкаси виповнився один рік. Головним завданням Контакт-центру з першого дня його роботи було підвищення якості обслуговування клієнтів Forward Вank, і на сьогоднішній день ця мета досягнута на 100 % – Контакт-центр працює відповідно до європейських стандартів якості 24 години на добу 7 днів на тиждень, оператори «гарячої лінії» щомісяця приймають близько 85 тисяч дзвінків, надаючи інформацію про послуги Банку, здійснюючи дистанційний продаж продуктів і послуг, працюючи зі скаргами та пропозиціями, допомагаючи оперативно вирішити фінансові питання, консультуючи клієнтів, що проживають у складних регіонах країни.

Більш того, Forward Bank є активним учасником соціального розвитку Черкаського регіону.

«Ми докладаємо максимум зусиль для суспільної реалізації молоді, в тому числі надаючи випускникам ВУЗів можливість професійного росту та побудови кар'єри. Так, на сьогоднішній день в Контакт-центрі працює близько 150 співробітників, більше 50 % з яких прийшли в наш банк ще в перші дні відкриття підрозділу в Черкасах»,– зазначив Голова Правління Forward Вank Андрій Кисельов.

У 2015 році Контакт-Центр Forward Bank планує розширення напрямів діяльності і, як наслідок, продовження активного співробітництва з ВНЗ та іншими державними установами Черкащини.

Forward Bank – комерційний банк, основний фокус діяльності якого спрямований на обслуговування приватних клієнтів в Україні. Банк входить до групи середніх банків (ІІІ група), відповідно до класифікації Національного Банку України, і є членом Фонду гарантування вкладів України. Прибуток Forward Bank станом на 01.12.2014 р. становить 9,5 млн грн, активи – 2 361,4 млн грн, регулятивний капітал – 506,8 млн грн, статутний капітал – 283,0 млн грн.

За версією авторитетного видання «Капітал», Банк увійшов до ТОП-150 Кращих роботодавців України (грудень 2014).