Печать

Міністр інфраструктури України відвідав Донецьку залізницю

08.04.2014
3 квітня, Міністр інфраструктури України відвідав з робочим візитом Донецьку залізницю для вивчення реального стану справ та проблемних питань підприємства перед початком реформи Укрзалізниці.

«Донецьку залізницю обрав не випадково. Це одне з найпотужніших підприємств в Україні. Тому сьогодні, напередодні реформи, дуже важливо знати про ситуацію на залізниці, зокрема про проблемні питання. Кожне з таких питань, через жорстку економію коштів, буде прискіпливо вивчатися Урядом задля оптимального шляху вирішення», - зазначив Максим Бурбак.

Він наголосив, що одне із завдань реформи залізничного транспорту – розділити адміністративну і господарську функції.

Також не менш важливим є вирішення проблем із компенсацією за пільгові перевезення у приміському сполученні. У цілому ж, на думку Міністра, у секторі приміських перевезень, задля зменшення їх затратності, треба переглянути схему організації руху усіма видами транспорту. А для оновлення рухомого складу, зокрема вітчизняного виробництва, розглядатимуться усі можливі джерела фінансування, зокрема у приміському секторі перевезень - виділення коштів з місцевих бюджетів на розвиток залізничного сполучення.

Максим Бурбак у ході візиту оглянув Донецький вокзальний комплекс та відзначив важливість розвитку його комерційних площ.

«Донецький вокзал – дуже сучасний та комфортний. І за рахунок двох торгових центрів, площею понад 11 тис. кв. м., на мою думку треба залучати інвесторів, щоб збільшувати його дохідну частину», - сказав Міністр.

Під час робочої поїздки до Донецька Міністр інфраструктури також відвідав аеропорт, дорожню клінічнулікарню, цех із ремонту та огляду колісних пар локомотивів станції Мушкетове Авдіївського експериментального заводу не стандартизованого обладнання, оглянув ділянку траси Запоріжжя-Донецьк.

Довідка
Вокзальний комплекс Донецьк складається з основної будівлі вокзалу, який повністю відреставровано, побудованих приміського і транзитного вокзалів, двох торгових комплексів, двох конкорсів і автостанції. Крім цього, повністю замінена залізнична інфраструктура всієї станції Донецьк і побудований сучасний в Україні пост електричної централізації.
Після реконструкції за європейськими стандартами розмежовані потоки пасажирів у місцевому та дальньому сполученні, а також розмежований вантажний і пасажирський рух поїздів.
Зараз вокзал Донецьк на добу замість 15 тисяч має можливість обслуговувати понад 35 тисяч пасажирів.
У 2013 році вокзал Донецьк в середньому на добу обслуговував 11673 пасажири, у тому числі 2826 пасажирів у дальньому сполученні і 8847 пасажирів у приміському сполученні.
Вокзал Донецьк побудований у 1945-1949 роках. Масштабна реконструкція почалася в 2009-му, а закінчилася в 2012 році.