Печать

Дельта Банк зосередиться на власних каналах продажів

11.03.2014
Дельта Банк прагне бути ближче до своїх клієнтів і активно розвиває власні канали продажів.

На сьогодні банк має значну роздрібну мережу, яка тільки за останні 8 місяців збільшилася вдвічі. Таким чином, ми забезпечили свою присутність у всіх регіонах країни за допомогою 240-а відділень і 140-а кредитних центрів.

Враховуючи позитивну динаміку розвитку своєї мережі, найближчим часом ми маємо намір максимально зосередитися на використанні власних каналів. Варто також відзначити, що в 2013 році Дельта Банк суттєво посилив свої позиції в каналі онлайн-продажів і планує активно розвивати систему дистанційного банківського обслуговування й надалі.

Таким чином, нова стратегія, в першу чергу, дасть нам можливість зосередитися на якісному обслуговуванні існуючої бази клієнтів, яку банк сформував за більш ніж 7-річний період роботи на банківському ринку, а також значно підвищити ефективність власних каналів продажів.