Печать
Дельта Банк зосередиться на власних каналах продажів
11.03.2014Дельта Банк прагне бути ближче до своїх клієнтів і активно розвиває власні канали продажів.
На сьогодні банк має значну роздрібну мережу, яка тільки за останні 8 місяців збільшилася вдвічі. Таким чином, ми забезпечили свою присутність у всіх регіонах країни за допомогою240-а відділень і 140-а кредитних центрів.
Враховуючи позитивну динаміку розвитку своєї мережі, найближчим часом ми маємо намір максимально зосередитися на використанні власних каналів. Варто також відзначити, що в 2013 році Дельта Банк суттєво посилив свої позиції в каналі онлайн-продажів і планує активно розвивати систему дистанційного банківського обслуговування й надалі.
Таким чином, нова стратегія, в першу чергу, дасть нам можливість зосередитися на якісному обслуговуванні існуючої бази клієнтів, яку банк сформував за більш ніж7-річний період роботи на банківському ринку, а також значно підвищити ефективність власних каналів продажів.
На сьогодні банк має значну роздрібну мережу, яка тільки за останні 8 місяців збільшилася вдвічі. Таким чином, ми забезпечили свою присутність у всіх регіонах країни за допомогою
Враховуючи позитивну динаміку розвитку своєї мережі, найближчим часом ми маємо намір максимально зосередитися на використанні власних каналів. Варто також відзначити, що в 2013 році Дельта Банк суттєво посилив свої позиції в каналі онлайн-продажів і планує активно розвивати систему дистанційного банківського обслуговування й надалі.
Таким чином, нова стратегія, в першу чергу, дасть нам можливість зосередитися на якісному обслуговуванні існуючої бази клієнтів, яку банк сформував за більш ніж