Печать
Дельта Банк здобув перемогу в 5 категоріях рейтингу "Банківські МедіаВершки"
26.03.2014Дельта Банк здобув перемогу в 5 категоріях рейтингу «Банківські МедіаВершки» за підсумками 2013 року, який проводиться дослідницькою компанією «NOKs fishes». Рейтинг присвячений представленості банків у соціальних мережах, блогах і форумах.
Зокрема, Дельта Банк визнаний переможцем у наступних номінаціях:
Зокрема, Дельта Банк визнаний переможцем у наступних номінаціях:
- «МедіаВелетень» № 1 у темі «Банківські картки»
- «МедіаВелетень» № 1 у темі «Інтернет-банкінг»
- «МедіаВелетень» № 1 у темі «Депозити»
- «МедіаВелетень» № 1 в темі «Обслуговування»
- «МедіаВелетень» № 1 у темі «Кредити»
Слід зазначити, що всі ці теми є найбільш актуальними серед топ-15 тем ринку за версією NOKs fishes. Це означає, що Дельта Банк дуже добре відчуває і розуміє клієнта, а його комунікаційна політика є завжди актуальною.
NOKs fishes пояснює таке безперечне лідерство Дельта Банку в рейтингу великою кількістю клієнтів, глибоким проникненням продуктів банку на ринок і поширеністю інтернет-банкінгу myDELTA.
Даний рейтинг NOKs fishes об’єднує перші дві групи банків за розмірами активів, згідно з класифікацією НБУ. Процес вибору переможців складається з двох етапів. На першому етапі визначаються найбільш реальні претенденти на звання «МедіаВелетень» і «МедіаЕстет». На другому етапі підводяться остаточні підсумки активності банків і визначаються переможці.
NOKs fishes пояснює таке безперечне лідерство Дельта Банку в рейтингу великою кількістю клієнтів, глибоким проникненням продуктів банку на ринок і поширеністю інтернет-банкінгу myDELTA.
Даний рейтинг NOKs fishes об’єднує перші дві групи банків за розмірами активів, згідно з класифікацією НБУ. Процес вибору переможців складається з двох етапів. На першому етапі визначаються найбільш реальні претенденти на звання «МедіаВелетень» і «МедіаЕстет». На другому етапі підводяться остаточні підсумки активності банків і визначаються переможці.